Novica

Okvara na izvažalni napravi v Premogovniku Velenje

V nedeljo, 1. septembra 2013, ob 8.06 je pri prevozu materiala in opreme v jamo Premogovnika Velenje takoj po začetku prevoza prišlo do samodejnega varnostnega zaviranja in ustavitve izvažalne naprave. Zaradi resnejše narave okvare bodo dela v jami prekinjena predvidoma do četrtka 5. septembra 2013.

Zaradi okvare letni proizvodni plan ne bo ogrožen.


V nedeljo so v času varnostne ustavitve naprave nastale poškodbe ležajnih ohišij na gredi bobna izvoznega stroja. Takoj po dogodku so vzdrževalci pristopili k zavarovanju izvoznih posod, sprostitvi nosilnih vrvi in oceni poškodb na izvažalni napravi. Vzporedno s tem so se že isti dan začele aktivnosti za zamenjavo poškodovanega ležajnega ohišja, ki pa je zahtevnejše narave.


V nedeljo ob 9.38 je bil o tem dogodku obveščena Inšpekcija za energetiko in rudarstvo, ki je še v dopoldanskem času opravila inšpekcijski pregled in pri ravnanju s strojem nepravilnosti ni ugotovila. Zaradi okvare tudi ni bil ogrožen nihče izmed zaposlenih, saj je šlo samo za prevoz opreme, so še sporočili iz premogovnika.
 

Po predvidevanjih bodo popravila na izvažalni napravi končana do četrtka, 5. septembra 2013. V tem času jama ne bo obratovala. Izpadle delovne dni bodo v Premogovniku Velenje nadomestili z delovnimi sobotami v septembru in oktobru.

 


Novi izvozni jašek vedno globlji

Ena najpomembnejših razvojnih naložb Premogovnika Velenje predstavlja izvozni jašek NOP II. Ta je konec avgusta že presegel globino 174 metrov, končna globina 505 metrov, pa bo po časovnem načrtu projekta dosežena marca 2015. Organizacija in tehnologija izdelave jaška omogočata izdelavo od 20 do 25 metrov jaška mesečno.

Idejni projekt in vsa inženirska, projektantska ter gradbena dela, povezana z izgradnjo tega jaška, so opravili znotraj skupine Premogovnik Velenje. V družbi zagotavljajo, da je novi jašek grajen po najsodobnejših standardih in bo omogočal učinkovit transport premoga vse do konca življenjske dobe premogovnika.

 

Novi jašek je grajen po najsodobnejših standardih in bo omogočal učinkovit transport premoga vse do konca življenjske dobe premogovnika. Pomeni veliko racionalizacijo proizvodnega procesa pridobivanja premoga, saj se bo izboljšala zanesljivost obratovanja glavnega izvoza premoga, zmanjšali se bodo škodljivi vplivi na okolje, objekti bodo umeščeni znotraj industrijske cone, predvsem pa bodo nižji stroški obratovanja.


© 2012 - 2024 Portal Energetika